Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

….och där sprack min teori 06 februari 2010

Filed under: 1 — Peter @ 0:21
Tags:

Jag trodde att jag kanske hade kommit på något riktigt smart när jag i senaste inlägget skrev om att det hemliga formatet för Sonic 4 kanske skulle kunna vara en ny Nintendokonsol. Men nu verkar det ha läckt ut att det gäller iPhone. Och bara så där så sprack min teori.

Lite tråkigt, men förhoppningen om en ny konsol från Nintendo finns ju ändå kvar.
http://sonicstadium.org/news/exclusive-sonic-the-hedgehog-4-coming-to-iphone-all-versions-out-2010

 

2 Responses to “….och där sprack min teori”

  1. Mattias Says:

    Man kan ju alltid hoppas att de visar upp något smaskigt på E3 2010 🙂

    Som förvisso är ungefär ett halvår bort men ändå.

  2. Peter Says:

    Ja det får vi hoppas på.
    Jag tror att Nintendo kan visa upp en del del godbitar på E3.
    De har ju både Zelda och Super Mario Galaxy 2 och säkert en del andra goa saker att visa upp tror jag.

    Och kanske till och med någon ny hårdvara.


Kommentera

