Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Årtiondets bästa fynd – Mirrors Edge för 98:- 06 januari 2010

Filed under: Allmänt flummande,Övrigt,Microsoft,Spel — Peter @ 20:03
Tags: , , ,

98:- för Mirrors Edge. Årtiondets bästa fyndJag har länge velat ha Mirrors Edge ifrån svenska DICE. Men jag har väntat med att köpa det för att jag har haft så mycket annat att spela. Men så har jag sett ett tag att det har kostat 169 kronor på Game. Riktigt billigt tyckte jag men jag väntade ändå med att köpa det. Häromdagen såg jag att de hade sänkt det till ett så lågt pris som 149 kronor. Det är tillräckligt billigt för mig tänkte jag och jag skulle slå till.

Jag går in i Game, ser då att spelet är inte är uppe på butikshyllan där det brukade stå så jag frågade personalen. Och då säger de att spelet bara kostar 98 kronor. Helt galet billigt tänkte jag och slog till på direkten. Begagnat då, men jag fick ett superfint exemplar så jag är jättenöjd.

Har inte börjat spela det än. Tänkte vänta lite tills det finns en lucka i mitt spelande. Just nu har jag så mycket annat jag vill spela igenom först. Det har en grymt snygg boxart. Räkna med ett Morotoskal på det inom de närmsta dagarna.

Årtiondets bästa fynd, än så länge i alla fall!

 

4 Responses to “Årtiondets bästa fynd – Mirrors Edge för 98:-”

  1. Gwellmyn Says:

    Vilket kap! 98 spänn är verkligen ingenting för ett så bra spel.

  2. Lunandrez Says:

    Sjukt prisvärt för ett spel som Mirror’s Edge.

  3. NuYu Says:

    Att inte köpa borde stämplas som kriminellt.

  4. Krilledood Says:

    Riktigt fint köp du fick till! Jag hade nästan slått till jag med på ett sådant kap, och då har jag ändå redan ett exemplar av spelet…


Kommentera

