Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Jag har vunnit!! 16 december 2009

Gamingmama höll nyligen i en tävling där man kunde vinna en massa skojsiga priser. Jag deltog i tävlingen och skickade in en liten film där jag gjorde dockteater med Mario, Luigi och Donkey Kong.

Och så vann jag!! Tack Monika!

Här är filmen:

Jag gjorde hela filmen i en enda tagning och hade inte repeterat vad jag skulle säga innan, så det blev en hel del felsägningar och namn som blev fel. Men det gjorde bara filmen ännu roligare.

Vad tycker ni om mina skådespelarkunskaper? Tror ni att jag kan platsa i nästa Tarantino-film?

 

Kommentera

