Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Beneath a steel sky kostar bara 7 spänn!!! 20 november 2009

Filed under: Apple,Spel — Peter @ 11:26
Tags: , , , ,

Det vankas rea på Apples App Store och just nu kostar Beneath a Steel Sky bara 7 futtiga spänn. Det är ju nästan gratis. Själv har jag inte spelat spelet så jag kan inte uttala mig om hur det är. Men många verkar säga att det är riktigt bra så det är bara till att slå till. Och så ser det ju så snyggt ut också.

Ingenting att tveka på skulle jag säga. Skynda till AppStore och ladda ner det. På AppStore  vet man aldrig riktigt hur länge det är rea. Priset kan höjas upp efter bara någon timme eller någon dag. Här har du länken direkt till spelets sida på Appstore——>Beneath a Steel Sky

 

3 Responses to “Beneath a steel sky kostar bara 7 spänn!!!”

  1. Styrbjorn Says:

    Sjukt skoj spel rekomenderas varmt till alla äventyrsspels älskare där ute 🙂

  2. Peter Says:

    Nu har jag laddat ner det. Men inte hunnit testa det något särskilt än. Har jobbat och haft fullt upp med Modern Warfare 2. Men imorgon när jag sitter på tåget skall jag nog ta upp det och testa om det är bra.

  3. […] skaffade jag hem Beneath a Steel Sky till min iPod Touch som jag tipsade om igår. Fast jag har ännu inte hunnit testa det än. Jag återkommer med mer intryck från det spelet så […]


Kommentera

