Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Sex program gratis till Mac, skynda skynda!! 11 november 2009

Filed under: Apple — Peter @ 12:48
Tags: , , , , , ,

MacheistNi som följer min blogg vet att jag gillar Apple och Mac och det verkar folket borta på MacHeist också göra. De ger nämligen bort 6 stycken program till Mac alldeles gratis. Nu är jag lite sent ute med den här informationen för det är sista dagen för det idag (11 november…..det var visst en dag extra 12 november) tror jag. Men har du Mac och vill dra hem några sköna program så bege dig iväg till MacHeist och registrera dig där.

Det finns särskilt ett program som ingår som heter Write Room som jag diggar jättemycket. Det är bra om man vill sitta och skriva och vara helt ostörd för den lägger en svart bakgrund över hela skärmen och så ser man bara det man skriver.

I detta paketet ingår också den populära Twitterklienten Twitteriffic. Jag har testat den och gilar den inte lika mycket som Tweetie men om man gillar den så är det ju bara till att slå till.

Om ni vill kan ni förresten följa mig på Twitter om ni vill. Jag heter Peter_Carrot där.

Gratis är gott, men skynda dig innan erbjudandet tar slut.

Glömde visst länken. Här är den ——->MacHeist Nano Bundle

 

Kommentera

