Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Achievement-jakt på rörmokar-vis. 30 oktober 2009

Filed under: Allmänt flummande,Spel — Peter @ 11:19

italien2Satt precis och spelade lite Borderland och kikade in på achievementslistan. Hittade då denna med ett ganska så fyndigt namn.

Vem kan det vara trot?

 

3 Responses to “Achievement-jakt på rörmokar-vis.”

  1. Tommy Åslin Says:

    Tja, vem det kan vara är nog rätt lätt att ta utgöra, men att ta reda på hur man ska göra är en annan femma 😉 Rått lätt att lösa dock om man vet hur hehe.

  2. Peter Says:

    Ja, jag har inte heller riktigt förstått hur man skall skall bära sig åt för att trampa på en fiende men när det kom en flock med fåglar (eller vad det nu är) så gjorde jag det typ automatiskt eller nåt och fick min achievement för det.

  3. Zinn Says:

    Man ska döda en fiende genom att hoppa den 🙂

    // Zinn


Kommentera

