Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Jag vill ha den musen! 27 oktober 2009

Filed under: Apple — Peter @ 8:22
Tags: , , ,

Apple gör så sjukt snygga grejer. Så snygga att man bara vill köpa allting nytt som de släpper. Så var det med deras senaste släpp av ny hårdvara och den här musen ser ju bara så underbart snygg ut. Måste ha på direkten alltså. Som tur är har jag inte ännu någon mus till min MacBook så när den här väl kommer ut i butik tänkte jag köpa upp en på direkten. Vad tycker ni själva?

magicmouse-lg

 

5 Responses to “Jag vill ha den musen!”

  1. Sebastian Says:

    Ja du, vad säger man… den är snygg, absolut, men har dåliga erfarenheter med Apple möss. Men, om den funkar som den ska, då kommer jag förmodligen att ha en till min iMac, no doubt!

  2. Elin Says:

    Het som tusan!

  3. Styrbjorn Says:

    ahh fräsch den är.. snart är den min tillsammans med en iMac 27″ 🙂 blir att beställa en till jul då tomtejäveln inte lär komma med den 😉

  4. Peter Says:

    Ja visst är den fräsch och snart får den bo hemma hos mig med min macbook.
    Hoppas att den är skön att hålla i också.

  5. Styrbjorn Says:

    ah jo.. verkar dock inte vara någon spelmus direkt.. but then again, de är inte Mighty Mouse heller.. får nog skaffa en sekundär mus för spel till min kommande iMac med 😉 måste ha en riktigt ordentlig spelmus till Starcraft 2 när det släpps 🙂


Kommentera

