Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Shadow Complex avklarat 10 oktober 2009

Filed under: 1,Övrigt,Spel,Xbox live Arcade — Peter @ 21:08
Tags: ,

Petter podcastJust nu sitter jag och lyssnar på Petter Podcast nummer 4. En alldeles nystartad podcast med Gamereactor-Petter som sitter och babblar om spel samtidigt som det spelas väldigt mycket go musik. Och den här har snabbt blivit en av mina favoritpodcaster, mycket på grund av musiken som jag tycker är riktigt skön.

Jag lyssnar också på en hel del andra spelpodcasts. Någon gång i framtiden kanske jag kan skriva något inlägg om vilka jag brukar lyssna på ifall det finns någon som ni missat och som ni gärna vill lyssna på.

Ikväll varvade jag dessutom Shadow Complex efter cirka 9 timmar och jag kan säga att jag njöt av varje sekund under spelets gång. Jag skulle vilja gå så långt att säga att det är årets bästa spel. Av dem jag har spelat det här året i alla fall. Det är helt åsm(!!!). Har du inte det i din 360-låda så dra ner det från Xbox Live Arcade på direkten.

Jag hoppas verkligen på en uppföljare. Och samtidigt som man är väldigt glad att man klarat spelat så känns det ändå lite vemodigt att det är över nu. Men det är ju ändå inte helt över än. Det finns fortfarande mycket att utforska och många ställen att hitta som jag inte hittat än tror jag.

 

Kommentera

