Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Vinnarna av Spotifyinvites korade 15 september 2009

Filed under: 1 — Peter @ 17:14

Nu är Spotify-invites-tävlingen över och det är dags att avslöja vinnarna. Jag fick in hela 8 tävlingssvar och det har varit svårt att välja ut vilka två som skall vinna. Men nu har jag beslutat mig för vilka de blir.

Den första inviten tillfaller David som hade Bring it on, Sagan om Konungens återkomst och Resident Evil som sina favoritfilmer. Bra filmsmak där tycker jag, även om jag inte sett Bring it on.

Den andra inviten får bosätta sig hos Fille som tyckte att Nyckeln till frihet, Fight Club och Pulp Fiction var riktigt bra filmer. Där var det just valet av Nyckel till frihet som föll mig i smaken och en invite kommer att skickas till honom.

Jag skickar ut invitesen på en gång så ni borde kunna börja lyssna på Spotify redan under kvällen.

Grattis till vinnarna!!!!

Förhoppningsvis kan det komma fler tävlingar fram över.

 

One Response to “Vinnarna av Spotifyinvites korade”

  1. David Says:

    tack så jättemycket:DD har verkligen letat som en galning efter en invite sedan maj-månad så tack så jättemycket än en gång och fortsätt med en bra och intressant blogg:D


Kommentera

