Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Mini Ninjas, myspys med mini-ninjor 12 september 2009

Filed under: 1,Spel — Peter @ 11:34
Tags: , , ,

Jag såg att Mini Ninjas släpptes igår. Ett spel som säkert har gått många förbi på grund av den lite gulliga grafikstilen. Men det har faktiskt fått |rätt | brabetyg |. Jag drog hem demot av det till Xbox 360 häromveckan och det känns riktigt bra faktiskt. Det blandar grafiken ifrån  Zelda: Wind Waker och musiken från WiiWare-spelet Lost Winds. Ett spel helt efter min smak alltså. Det är någonting man borde spana närmare på tycker jag. Ni kan ju i alla fall ladda ner demot och se vad ni tycker om det.

Visst ser det mysigt ut?

Om det är någon som har testat det får ni gärna lägga en kommentar och berätta vad ni tyctkte.

 

2 Responses to “Mini Ninjas, myspys med mini-ninjor”

  1. Spelare Says:

    Läs gärna på minhembio.com om Mini Ninjas, finns en recension upplagt där på ”nyheter/artiklar”. Tipsa gärna bekanta.

    http://www.minhembio.com/artiklar/1923

  2. Peter Says:

    Bra recension!!


Kommentera

