Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Gör en Mario-svamp av en rädisa 04 september 2009

Filed under: Allmänt flummande,Övrigt — Peter @ 19:53
Tags: , , ,

Xboxflickan brukar ju då och då tipsa om spelpyssel och jag vill ju inte vara sämre jag. Jag hittade nämligen en sida där de beskriver hur man gör en power-up-svamp från Super Mario-spelen,  av en rädisa.

Själv har jag inte testat…har inga rädisor, men det verkar inte så svårt.

Bilder på hur man gör hittar ni här.

 

3 Responses to “Gör en Mario-svamp av en rädisa”

  1. Micke Says:

    Riktigt härligt =) Men jag måste ju påpeka, är inte extralivet grönt, och den röda svampen som vi ser här den som gör Mario stor?

  2. Peter Says:

    Micke: Där sa du något klokt. Skall genast ändra

  3. NuYu Says:

    Bara iväg och köpa rädisor då… 😉


Kommentera

