Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Lösningen på svininfluensan, lås in dig och käka upp nyckeln 26 augusti 2009

Filed under: Allmänt flummande,Spel — Peter @ 20:07
Tags: , , ,

Snart bryter ju svininfluensan ut på riktigt. Och det är ju inte så kul att vara sjuk. Men jag har en lösning på problemet. I alla fall för dig som är arbetslös och inte behöver gå ut.

Köp helt enkelt hem massor utav mat, gå in i ditt hus/lägenhet, lås dörren och käka upp nyckeln. Mitt tips är helt enkelt att stänga in sig i några månader och inte gå ut en enda gång.

Och vad passar inte bättre då än att sitta och spela TV-spel hela dagarna. Riktigt smart för den som är arbetslös (och det finns ju en hel del som är det nu när det är finanskris). Tyvärr kan jag inte göra på det här viset då jag har jobb och förhoppningsvis skola (vet inte om jag kommer in än).

Men jag skulle behöva vara ledig ett tag känner jag så att jag kan spela igenom alla spel som jag har påbörjat. Just nu håller jag på med EA Sports Active och Tiger Woods PGA Tour 10 men har inte kunnat spela dessa på flera dagar eftersom jag har haft så mycket annat att göra.

Dessutom har jag en hel del andra spel som bara är halvfärdiga som jag skulle vilja ta tag i igen. Men men, det får bli en annan gång när jag får mer tid.

Hur kommer ni göra nu när svininfluensan kommer? Skall ni låsa in er och spela hela dagarna? Tanken är lockande minst sagt.

 

One Response to “Lösningen på svininfluensan, lås in dig och käka upp nyckeln”

  1. EmmyZ Says:

    Hade jag inte jobbat hade jag låst in mig eftersom jag är gravid och mer mottaglig för den här jävla sjukdomen. Men nu lär jag vill sitta på jobbet och harva och helt enkelt hoppas att mitt immunförsvar står på min sida i år.


Kommentera

