Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Nu kan ni skicka beundrarbrev till mig 20 augusti 2009

Filed under: Carrot Games-bloggen — Peter @ 17:16

På alla bloggar måste det ju finnas information om hur man når personen bakom bloggadressen. Det har det inte funnits fram tills nu.

Därför har jag nu har jag tagit tag i saken och skaffat en helt ny mailadress enbart för bloggen. Nu är det alltså fritt fram att skicka beundrarbrev, synpunkter, klagomål, tips och annat kul som ni kanske vill att jag skall veta.

Adressen är carrotgames@gmail.com

Enkelt att komma ihåg. Enkelt att lära sig.

Så, vad väntar ni på. Börja skicka brev!!

Och är DU en spelutvigare eller speldistributör och vill skicka spel och promotionmaterial så tar jag gärna emot det. Bara till att maila så ordnar vi det. 😉

 

2 Responses to “Nu kan ni skicka beundrarbrev till mig”

  1. NuYu Says:

    Haha, fuling där. Men då vet man, trevligt. 🙂

  2. Peter Says:

    Hi hi man får ju passa på. 🙂


Kommentera

