Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Trials HD – köpsuget trappas upp 15 augusti 2009

Nu har Trials HD släppts på Xbox Live Arcade och jag är riktigt peppad på att tanka hem det och köra. Det skall tydligen vara rätt så AWESOMENESS (!!!) enligt vissa och helt underbar enligt andra.

Ett spel man borde testa med andra ord. Själv tycker jag att det ser riktigt häftigt ut faktiskt. Och så skall det tydligen finnas en riktigt bra baneditor som av en del har liknats vid banskapandet (OBS!! Ban-skapandet och inte barn-skapandet!!) i Little Big Planet. Och det verkar ju rätt hett.

När jag ändå är inne på motocross kommer jag att tänka på ett spel som jag spelade på datorn för en hel massa år sedan. Motocross Madness, som var ett riktigt bra spel. Man åkte motocross och gjorde stunts och annat roligt. Ett riktigt bra spel för sin tid och skulle jag spela det i dag tror jag att det skulle vara lika kul som då.

Någon som kommer ihåg Motocross Madness?

Jag skickar med en trailer på Trials HD så får ni se vad det hela handlar om.

 

6 Responses to “Trials HD – köpsuget trappas upp”

  1. linus Says:

    Såg rätt coolt ut 🙂 blir dock en PS3 för min del snart hoppas jag 😛

  2. NuYu Says:

    När jag får pengar så…

  3. Peter Says:

    Jag har laddat ner det nu och testat lite grann. Jag är imponerad. Verkar riktigt bra faktiskt. Lite mer djupare intryck kommer förhoppningsvis imorgon här på bloggen. Toodeleley tills dess

  4. Linus Says:

    Har hört mycket got om Trials HD, får titta in spelet när jag har klarat de spel jag har påbörjat 🙂

  5. NuYu Says:

    Vadå klara av de spel du påbörjat? Det är ju köpa för köpandets skull som gäller! 😉

  6. Linus Says:

    Ah precis 😉


Kommentera

