Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Läs och lyssnartips – Svåra spel 09 augusti 2009

Filed under: Läsvärt,Spel — Peter @ 9:36

Aftonbladet – tidningen som alla älskar att hata men som ändå alla älskar att läsa.

De har gjort en ganska intressant artikel om sjukt svåra spel. Så då tänkte jag tipsa om att den är värd att läsa. Läs den vettja: Spelen som du älskar – som hatar dig.

Om du istället föredrar att lyssna kan jag tipsa om Savepunkts Retroresan som i sitt senaste avsnitt snackade om spelet Ghost ´n Goblins.

Retroresan finner du här.

 

2 Responses to “Läs och lyssnartips – Svåra spel”

  1. NuYu Says:

    Haha, riktigt rolig artikel. Faktum är att jag gillar Aftonbladet rätt skapligt, främst för deras kultursidor och krönikor. Spelsidorna är dock inte mycket att hänga i granen, vilket många tycks hålla med om.

  2. Johan Says:

    Skulle inte ta i aftonbladet med en tång. Jag vägrar läsa tryckt massmedia.


Kommentera

