Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Jag har fått mitt körkort…..i Burnout Paradise 08 augusti 2009

Filed under: Allmänt flummande,Microsoft,Spel,Spelintryck — Peter @ 19:36
Det finns grymt mycket att göra i Burnout Paradise

Det finns grymt mycket att göra i Burnout Paradise

Alldeles för bara en liten stund sedan tog jag min Burnout License i Burnout Paradise och eftertexterna började rulla. Grymt gött och en achievement på 60 gamerscore levererades och jag fick en ny bil.

Då kom frågan upp i mitt huvud: Var det bara det här? Är det slut nu? Finns det inget mer?

Men det skulle visa sig att jag hade fel som tur är. Det finns mer. Grymt mycket mer. Jag har fortfarande 107 stycken events kvar innan jag får min ”Elite license” och jag har en massor av bilar att låsa upp innan jag kan säga att jag har klarat hela spelet. Allt detta plus alla vägar jag forfarande har kvar innan jag ”rules them all”. Massa billboards, massa big jumps och massa smashes har jag också kvar.

Till detta har jag också mycket kvar på Big Surf Island. Expansions-ön som jag har laddat ner. Och onlineläget har jag inte spenderat alls mycket tid med. Där finns det nog en hel del att kräma ur ifrån.

Nu har jag lagt ner mellan 35 och 40 timmar på spelet och jag gissar att jag kommer att ha minst lika många timmar innan jag är klar med exakt allt.

Och jag är glad att det finns mycket kvar. Burnout Paradis är verkligen hur grymt som helst. Jag brukar i vanliga fall tröttna ganska snabbt på bilspel men Burnout Paradise kommer jag nog aldrig att tröttna på. Så underbart är det!

 

One Response to “Jag har fått mitt körkort…..i Burnout Paradise”

  1. […] spelomslag i min ”Morotsskal”-avdelning. Jag har skrivit om hur fantastiskt bra Burnout Paradise är. Jag har hunnit få med en lite granskanske artikel om speltidningen Levels oberoende. Jag har […]


Kommentera

