Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Jag har blivit bloggsatt 08 augusti 2009

Filed under: Carrot Games-bloggen — Peter @ 7:51

bloggsatt2

Bloggsatt? Vad menar du med det?

Jo, det finns en sida på webben som kallar sig för Bloggsatt som helt enkelt betygsätter bloggar. Och nu har de betygsatt min blogg. Jag fick ett C, där A är det bästa och F det allra sämsta. Inte helt tokigt med andra ord. De bedömer bloggen efter tre olika kategorier. Utseende, inlägg och karaktär där jag fick C på utseende och karaktär och B på inlägg.

Även om det var rätt bra så finns det ju saker som man kan förbättra så jag tänkte vända mig till er?

Vad vill ni att jag skall skriva om? Tycker ni att jag skall förändra något i designen på bloggen? Eller har ni några andra tips på hur bloggen kan bli ännu bättre? Skriv gärna en kommentar.

Vill du också bli bloggsatt? Gå in på Bloggsatt.se och anmäl dig då.

 

Kommentera

