Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Får det lov att vara en Wiimote-pastill? 05 juli 2009

Filed under: Nintendo — Peter @ 14:02
Tags: , , ,

Idag var jag inne i Göteborg med några polare och vi ville besöka 4-Gott (en riktigt bra godisbutik med grymt stort sortiment av allt möjligt slags godis).

Och då hittade jag denna. En mini-Wiimote där man stoppar i godis och när man trycker på b-knappen på baksidan av Wiimoten så spottar den ur sig en liten godis. Ungefär som Pez-godiset faktiskt.

Den är verkligen jättelik den riktiga Wiimoten och väldigt välgjord. En officiell Nintendo-produkt faktiskt.

Den kostade endast 30 kronor och jag slog till på direkten. Vad tycker ni om den? Ganska välgjord va?

 

3 Responses to “Får det lov att vara en Wiimote-pastill?”

  1. Krilledood Says:

    Ojoj, kanske skulle kollat in 4-gott nästa gång man drar in på bio i Göteborg. Vart ligger butiken förresten?

  2. Peter Says:

    Det finns flera 4-gott i stan men den där jag hittade denna låg ganska nära Operan.

    Östra hamngatan

  3. DarkFool Says:

    Den gillar jag.

    Har försökt få kontakt med dom som tillverkar för at tsälja i min shop, men just den där modellen får dom tydligen inte sälja utanför USA. Sen verkar det som att andra får göra det/gör det endå. Finns grymt mycket coola saker som dom inte vill släppa. Både godis och annat.

    Hur som så finns det en som säljer coola saker. Så jag har wii-kontroll med tuggumin i. 🙂


Kommentera

