Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Vill du se ut som Gandalf i Little Big Planet? 19 juni 2009

Filed under: Sony,Spel — Peter @ 9:38

druidkostymlittlebig_185870Har du alltid drömt om att gå runt i en vit dräkt med huva och ha ett riktigt långt vitt Gandalf-skägg?

Nä, inte riktigt!?

Men om du också får ha gula blommor i händerna för att öka på sommarkänslan?

Jo, det kanske vore lite cool!

Ja, jag tänkte väl det. Nu har du nämligen chansen att få en sådan kostym. I spelet Little Big Planet finns den just nu för nedladdning och den kostar inte en endaste spänn.

Det var la billigt?

Vissst är de guliga? Om du har Playstation 3 och Little Big Planet så skynda att ladda ner, det verkar som om de bara kommer att ligga uppe i en vecka.

 

5 Responses to “Vill du se ut som Gandalf i Little Big Planet?”

  1. NuYu Says:

    Tvingar just nu polarna att ladda ner…

  2. segafreak Says:

    Vafan verkar ju inte finnas längre!

  3. Peter Says:

    @Segafreak: Jaså, den kanske inte finns kvar längre. Jag har ingen PS3:a själv så jag har inte kunnat kolla upp det.
    Jag fick reda på detta via Gamereactor.

  4. NuYu Says:

    Fyfan Segafreak, ni var för… sega. 😉

  5. Peter Says:

    NuYu:
    Hann du ladda ner den ??


Kommentera

