Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Peggle kostar bara 7 spänn 14 juni 2009

Filed under: Spel — Peter @ 11:01

Peggle_header

Sju spänn är billigt för ett spel. Det är riktigt billigt. Särskilt om spelet heter Peggle och är riktigt bra. Det är många som säger att Peggle är bra. Att det är svårt att släppa ifrån sig det när man väl börjat spela. 

Detta spelet finns på Apples Itunes AppStore. Har man en iPhone eller en iPod Touch kan man ladda ner det och spela när man sitter på bussen, när man ligger i sängen eller när man har lite ledig tid över som man inte vet vad man skall göra av annars.

Detta spelet kostar endast 7 spänn nu. Så ladda ner det genast, det gäller bara idag också. Jag skall ladda ner det och se om det är så bra som alla verkar säga.

När jag har testat det kommer jag att dela med mig av mina intryck här på bloggen.

Peggle 4 teh win!!!!!

 

2 Responses to “Peggle kostar bara 7 spänn”

  1. linus Says:

    Jag har ju recenserat spelet på min sida och jag kan säga att det är verkligen värt sina 7 kr på iTunes Store (även de 38 kr som det annars kostar) 😀

  2. Krilledood Says:

    Tackar för ett kanonbra tips!


Kommentera

