Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Kommer Mario att visas upp i kväll? 02 juni 2009

Filed under: E3,Nintendo,Spel — Peter @ 6:59

På NeoGaf har de fått tag i ett par bilder som visar reklamskyltar från Nintendo som är övertäckta med ett tygstycke.

Och jag tycker att man kan skymta Eldblommor och mynt bakom skynket. Sådana som finns i Super Mario-spelen. Det ryktas nu om att Nintendo i kväll kommer att visa ett Mariospel till Wii.

Vågar man hoppas att det är nästa stora del i Marioserien.

Jag hoppas det. I kväll får vi se om det blev så.

PS. Sin & Punishment 2 syns också på en bild

Här kan ni själv se bilderna

 

2 Responses to “Kommer Mario att visas upp i kväll?”

  1. NuYu Says:

    Så blev det ja, och man sket ju nästan i brallan. Golden Sun DS tog dock all min uppmärksamhet.

    För övrigt ser Sin & Punishment 2 otroligt nice ut. Älskade föregångaren, och rälsskjutare i 3D i allmänhet, så jag är lite hypad. Lite, det är trots allt Treasure vi snackar om.

  2. Peter Says:

    Jag blev riktigt glatt överraskad av Nintendos presskonferens. De satsade verkligen hardcore.
    Massor av nya spel.


Kommentera

