Carrot Games

Fastklistrad framför TV:n tar jag mig fram i spelens fantastiska värld

Välkommen till Carrot Games – min nya blogg 24 maj 2009

Filed under: Carrot Games-bloggen — Peter @ 10:40
Tags: , ,

Då har jag äntligen börjat fått tummen ur och startat upp en alldeles egen blogg. Det var på tiden. Jag har tänkt på det länge, att jag skulle vilja ha en egen blogg där jag kan skriva om det som jag själv vill just för tillfället och just för stunden.

Så vad kommer den här bloggen att handla om då. Jo jag är väldigt intresserad av tv-spel så det kommer nog bli en del snack om den varan här i bloggen. Men då och så kommer det säkert upp lite andra vardagliga betraktelser eller något annat som jag känner för att blogga om.

Jag kommer helt enkelt att ha den här bloggen till att skriva om precis det jag vill.

Och så undrar ni säkert varför jag kallar bloggen för Carrot Games. Och då är det väl lika bra att tala om det så att ni slipper sitta och tänka på det. Just delen med games är lätt att fatta. Jag gillar spel och kommer att skriva en del om spel.

Och Carrot beror på att jag brukar kalla mig för moroten på olika forum. Men titeln ”Morotens spel” låter inte så där jätte upphetsande och så beslutade jag mig för att ta det på engelska.

Carrot Games helt enkelt.

 

8 Responses to “Välkommen till Carrot Games – min nya blogg”

  1. NuYu Says:

    Nystartat, som jag alltså. Lycka till!

  2. Peter Says:

    Tack så mycket.
    Jag skall spana in din blogg också.

  3. Smultron Says:

    Ha ha det var faktiskt det första jag undrade över, nu vet jag 🙂

  4. Peter Says:

    @smultron: Ja det var ju bra att jag skrev det då så att ni slapp sitta och fundera på det.

  5. linus Says:

    Lika bra jag följer dig också då jag säkert kommer över ett å annat här 🙂

  6. Peter Says:

    linus: Kul att du gillar min blogg. Jag skall spana in din också.

  7. Linus (2) Says:

    Hittade just hit, bra blogg! Många trevliga nystartade spelbloggar på sistone 🙂

  8. Peter Says:

    Linus nummer 2: Tack så mycket. Kul att du gillar bloggen


Kommentera

